Functietitel: Office manager
Dienstverband: Contract
Status: Fulltime
Vakgebied: HR, GA & Facilities
Vaardigheden: Organisatorisch sterk Oplossingsgericht
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Gepubliceerd op: 06-03-2023
Nummer: 40231

Functieomschrijving

Een goed gevulde voorraadkast, voldoende printpapier en het ontvangen van bezoekers. Als eerste aanspreekpunt van de organisatie ben je op de hoogte van de stand van zaken en vind je het leuk om van alles te regelen.  

 

*Deze functie staat open voor professionals met een visuele- (slechtziend of blind) en/of auditieve beperking (slechthorend of doof). 

 

Als Office manager ben je een echte regelaar en ben je organisatorisch sterk. Je houdt niet van stilzitten en kan goed dingen inschatten. Veel vragen komen bij jou terecht, daarom is het stellen van prioriteiten erg belangrijk. 

 

Kwaliteit staat bij jou voorop. In jouw rol als Office manager sta je graag in contact met klanten, collega’s en andere bezoekers van de organisatie. Je achterhaalt de vraag achter de vraag om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Daarnaast zorg je ook voor het verwerken van de post en (financiële) administratie. 

 

Wat hoort er nog meer bij je functie? 

  • Je zorgt voor een prettige sfeer op kantoor, door bijvoorbeeld lekkere koffie of versiering bij een verjaardag 

  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van post en contracten 

  • Je regelt de inkopen van onder andere kantoorartikelen 

 

Wat verwachten wij van jou?  

 

Als Office manager beschik jij over de volgende eigenschappen: 

  • MBO werk- en denkniveau 

  • Beschikbaar voor minimaal 24 uur per week op kantoor in Amsterdam 

 

Overige functie-eisen: 

  • Een hands-on mentaliteit, je vindt het leuk om dingen te regelen en mensen te ondersteunen 

  • Oplossingsgericht, op een creatieve manier zet jij een vraag om in een oplossing 

  • Nauwkeurig, je hebt oog voor detail en houdt in de gaten wanneer producten besteld moeten worden 

 

Wat bieden wij jou? 

 

  • Een marktconform bruto maandsalaris tussen de €2700,- tot €3600,- op basis van 40 uur per week. De inschaling is afhankelijk van jouw kennis en ervaring; 

  • 25 vakantiedagen op fulltime basis (40 uur per week); 

  • Diverse secundaire arbeidsvoorwaarden; Denk hierbij aan vakantiegeld (8,33%), reiskosten of thuiswerkvergoeding, pensioenopbouw via StiPP en toegang tot onze Online Academy; 

  • A true personal connection! Samen met jouw Recruiter breng jij jouw wensen en ambities in kaart; 

  • Bij interesse ontvang je career coaching. Zo kun je blijven groeien in je functie als Office manager en als persoon; 

  • Wij zorgen dat de hulpmiddelen die jij nodig hebt perfect zijn afgestemd op je functie.  

 

Over Ctalents 

 

Ctalents is dé detacheerder voor professionals met een visuele- (slechtziend of blind) en/of auditieve beperking (slechthorend of doof) en begeleid hen naar MBO4, HBO of WO banen. Dit doen we op een innovatieve manier in samenwerking met grote partners.   

 

Onze professionals hebben veel meer in hun mars dan de maatschappij denkt. Wij werken met mensen waar wij in geloven en ons hard voor maken, dag in dag uit. Wij vinden dat een inclusieve maatschappij geen luxe is, maar een absolute must die zo snel mogelijk normaal moet worden. Roepen vanaf de zijlijn is simpelweg niet genoeg. Daarom staat Ctalents voor concrete kansen, goed werkgeverschap en bovenal de ontwikkeling van iedereen die bij ons werkt! Echte kansen, voor echt talent met duurzaam resultaat. 

 

Word jij onze Customer Journey Expert? Solliciteer dan direct via de website! Of wil je nog iets meer weten over wat werken bij Ctalents inhoudt? Neem dan contact op met Madeleine via Madeleine@ctalents.nl, 06-83925666 of plan direct een meeting in via HubspotMeeting met Madeleine (hubspot.com)Tot gauw! 

Solliciteer met indeed Solliciteer met linkedin
Bestandstype (doc, docx, pdf, rtf) tot 10 MB
Bestandstype (doc, docx, pdf, rtf) tot 10 MB