Functietitel: Medewerker Klantenservice
Dienstverband: Contract
Status: Fulltime
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Gepubliceerd op: 07-04-2022
Nummer: 39924

Functieomschrijving

Heb jij een vlotte babbel en weet je de juiste vragen te stellen? Houd je ervan om problemen goed in kaart te brengen om vervolgens het geheel op te lossen? Als hier een ja tussen zit, dan kan deze vacature nog wel eens iets voor jou zijn!

De functie
Ondanks de verregaande automatisering komen er nog wel eens problemen naar boven bij het betaalverkeer. Jij, als medewerker klantenservice, bent in deze rol verantwoordelijk voor het oplossen van diverse problemen die jouw zakelijke klanten tegenkomen. Voor de klant niet altijd de makkelijkste telefoontjes. Gelukkig maak jij er met jouw positieve en oplossingsgerichte houding er een prettig gesprek van. Zo help je met een glimlach weer een probleem de wereld uit.

Uiteraard is het niet van jou te verwachten dat jij op dag één alle kneepjes van het vak al kent. We gooien je dan ook niet in het diepe, maar geven je een uitgebreide training waarbij je goed wordt voorbereid op deze rol. Ook als je eenmaal bezig bent onderhoud je goed contact met je collegas. Zo blijf jij kennis verdiepen en leer je van elkaar. Elk gesprek is toch weer anders bij de klantenservice. Door samenwerking wordt het niveau van communicatie zo hoog mogelijk.

Elk gesprek moet worden vastgelegd in de administratie. Hoe dat moet, dat gaan we jou leren. Financieel inzicht is fijn, maar ook dat is te trainen. Wat je wel moet kunnen, is omgaan met een dynamische omgeving. Je weet immers maar nooit wanneer er gebeld wordt naar de klantenservice, laat staan met welke vraag. Snel kunnen schakelen zonder in te leveren op de kwaliteit van jouw service of verslaglegging hoort er bij. Sterker nog, dat kan jij!

Telefonisch gesprekken kunnen voeren zijn cruciaal in deze rol, daarom is deze rol bij uitstek geschikt voor iemand met een visuele beperking. Wat je in de diverse systemen moet vastleggen moet nauwkeurig en secuur gebeuren; als jij wat hulpmiddelen nodig hebt om echt de superheld(in) van de klantenservice te worden, dan regelen wij die! Denk daarbij aan vergrotingssoftware of een groter beeldscherm.

Wat hoort er nog meer bij je functie?

  • Je bent analytisch onderlegd, jij kan vraagstukken haarfijn in stukjes opbreken.
  • Digitaal red jij je, want je komt met meerdere systemen in aanraking.
  • Klantvriendelijk zijn zit in je, jij zorgt namelijk voor de customer journey waar de klant blij van wordt!
  • Een flexibele instelling, verandering brengt jou niet van je stuk.

Wat verwachten wij van jou?

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau. Het is een pluspunt als je al wat werkervaring hebt.
  • Je bent 24 tot 36 uur per week beschikbaar.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Dat je echte teamspeler bent die goed kan luisteren die niet schroomt om feedback te geven en te ontvangen.

Wat bieden wij jou?

  • A true personal connection! Je wordt gekoppeld aan een Recruiter Impact die samen met jou je krachten en groeipunten in kaart brengt.
  • Iedereen die bij Ctalents komt werken ontvangt career coaching. Zo kun je goed landen én blijven groeien in je nieuwe functie!
  • Samen met onze vaste partners zorgen we dat de hulpmiddelen die jij nodig hebt perfect zijn afgestemd op je functie. Door onze nauwe samenwerking verloopt de start soepel!
  • Een eerlijk salaris! Deze functie is ingedeeld in schaal 5 van de bancaire CAO. De inschaling is afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden! Denk hierbij aan vakantiegeld, reiskostenvergoeding, pensioenfonds via StiPP en toegang tot onze Online Academy.

Over ons
Ctalents is dé detacheerder voor sensorisch talent! Talenten met toevallig een visuele of auditieve beperking, die veel meer in hun mars hebben dan de maatschappij denkt. Dit zijn de mensen waar wij in geloven en ons hard voor maken, dag in dag uit. Wij vinden dat een inclusieve maatschappij geen luxe is, maar een absolute must die zo snel mogelijk normaal moet worden. Roepen vanaf de zijlijn is simpelweg niet genoeg. Daarom staat Ctalents voor concrete kansen, goed werkgeverschap en bovenal de ontwikkeling van iedereen die bij ons werkt! Echte kansen, voor echt talent!

Word jij onze Medewerker Klantenservice? Solliciteer dan direct via de website! Of wil je nog iets meer weten over wat werken bij Ctalents inhoudt? Neem dan contact op met Coendert via coendert@ctalents of 06-21681152, of plan direct een meeting in via Hubspot. Tot gauw!

Solliciteer met indeed Solliciteer met linkedin
Bestandstype (doc, docx, pdf, rtf) tot 10 MB
Bestandstype (doc, docx, pdf, rtf) tot 10 MB